Møllesvendene

Suppleant
nissen1205@gmail.com

Velkommen til Møllesvendene!

Møllesvendene er navnet på herreklubben tilknyttet Ree Golfklub beliggende Høbjergvej 32, 3200 Helsinge

Møllesvendene har til formål, at fremme det sociale samvær mellem medlemmerne af klubben på tværs af spilleevner og handicapbegrænsninger ved at afholde turneringer og andre aktiviteter for medlemmerne.

Møllesvendene kan optage aktive mandlige golfspillere med registreret handicap. Medlemmerne skal være fyldt 18 år. Møllesvende har et (M) i deres Golfbox-navn.

Møllesvendene spiller fast hver torsdag fra april til september. Vi afvikler en løbende turnering gennem hele sæsonen og der afholdes forskellige events i løbet af sæsonen – vi har bl.a. gunstart med efterfølgende fælles spisning en gang om måneden, med præmieoverrækkelse til de glade ugevindere.

Årligt kontingentet er på kr. 450,- som betales senest 1. april.

Som nyt medlem i REE Golf, betaler du ikke kontingent til Møllesvendene i året for din indmeldelse.

Hvis denne skrivelse har vakt din interesse, skal du skal du sende en mail til golffjols@gmail.com med flg. oplysninger: Navn, adresse, handicap, medlemsnummer, fødselsdato og telefon.

Derudover har vi en facebook-gruppe, som du kan anmode om optagelse i – søg efter Møllesvendene, og anmod om medlemskab.

SPONSORATER, inkluderer medlemskab af Møllesvendene og er fradragsberettigede for virksomheder med CVR-nummer.

Der kan oprettes sponsormedlemskaber af Møllesvendene, hvor virksomheder og privatpersoner kan indmelde sig som medlemmer af Møllesvendenes sponsorklub.

Sponsorat på kr. 1.500,- giver adgang til den årlige sponsormatch.

Gunstartssponsoratet på kr. 2.500,- giver adgang til årlig sponsormatch, samt spil, mad og drikke på dagen for gunstarten. Sponsornavn vil blive oplyst på tilmeldingen til gunstarten.

KONTONUMMER TIL MØLLESVENDENE: Reg. 2310 Konto 6278 217 262

Er du kommet op i årene og vil spille golf med jævnaldrene?