Møllepigerne

Bestyrelsesmedlem
Bente Egvang
Suppleant

Kom med i Møllepigerne og del din golfglæde med os

Hvem er Møllepigerne, og hvad vil vi?

Møllepigerne er en klub i klubben, der løbende tiltrækker nye medlemmer, og som samtidig er et aktiv både for REE Golfklub i almindelighed og for de kvindelige medlemmer i særdeleshed.

Møllepigerne vil med de mange forskellige turneringer være medvirkende til at etablere nye golfbekendtskaber på tværs af alder og handicap, og vi håber, at medlemmerne vil betragte Møllepigerne som en del af deres sociale og faglige netværk.

Hvornår og hvordan spiller vi?

Vi spiller hver tirsdag. Møllepigerne har om tirsdagen fortrinsret til banetider i følgende tidsrum: 10:00 – 10:45 inkl. og om eftermiddagen 13:55 – 14:30 samt 15:33 – 16.45 inkl.

Tiderne skal være booket i golfbox senest 2 dage før aktuel spilledato (søndag). Hvis de ikke benyttes, bliver de lukket op for andre medlemmer samt gæster.  Det er også muligt at booke en tid i golfbox i løbet af dagen.

Da alle vores tirsdagsrunder er tællende, skal man efter hver runde udfylde og underskrive sit scorekort korrekt af både dig og din markør. Markøren skal være medlem af Møllepigerne. Dette kan ses ved, at der står et Q efter navnet (Dette betyder quinde, og at man er en Møllepige). Scorekortet lægges i den røde postkasse i dameomklædningen. Er scorekortet ikke korrekt udfyldt, kan det medføre diskvalifikation i turneringen.

Hen over året kører vi 2 konkurrencer. Der er dels en MASTERSCORE og en ORDER OF MERIT fordelt på forskellige rækker.

Vi afholder endvidere forskellige matcher hen over sæsonen, hvor vi afprøver forskellige spilformer. Matcherne afsluttes med præmieuddeling og en hyggelig middag i Cafeen.

Hvordan bliver jeg medlem af Møllepigerne i REE Golfklub?

For at kunne melde dig ind i Møllepigerne skal du være kvinde, fyldt 18 år, medlem af REE Golfklub samt have et registreret handicap. Ved din tilmelding giver du os samtidig tilladelse til at bruge din mailadresse til fremsendelse af nyhedsmail.

Vi inviterer alle nye medlemmer i REE Golfklub til at gå 2-3 runder sammen med en erfaren Møllepige. Det giver mulighed for hurtigere at lære banen at kende, samtidig med at du kan høre lidt om, hvad der i øvrigt sker i Møllepigeklubben. Vil du have et par runder sammen med et medlem fra Møllepigeklubben, så ring eller skriv til Hanne Vest Hansen på telefon 61 26 32 68 eller mail hanne@vest.nu.

Hvad koster det?

Der opkræves et årligt kontingent på kr. 250, og beløbet indsættes på:

Reg.nr. 2276 konto 0712382120.

Overførslen mærkes med dit navn og medlemsnummer.

Bestyrelse

Vores årlige generalforsamling finder sted i begyndelsen af oktober, og efter konstitueringen af vores bestyrelse efter seneste generalforsamling ser denne således ud:

Forkvinde:             Marianne Sinding

Kasserer:               Alice Olsen

Sekretær:               Hanne Vest Hansen

Medlem:                 Margit Friis-Madsen

Medlem:                Marianne Glinvad Andersen

Suppleant:             Bente Egvang

Vil du også være med i klubben, hvor vi spiller både kort og golf?