Turneringsudvalget

Preben Bjerre
Niels Hermansen

Turneringsudvalgets formål og mål

Turneringsudvalget fastsætter REE Golfklubs turneringer ud fra følgende formål:
– At styrke det sociale samvær i klubben på tværs af alder, køn og handicap
– At udvide og dyrke kendskabet til forskellige turneringsformer
– At det føles trygt og hyggeligt at deltage i REE Golfklubs turneringer
– At profilere turneringernes sponsorer bedst muligt i forbindelse med præmieuddelingen

Afvikling af REE Golfklubs turneringer

Det fastsatte turneringsprogram afvikles i overensstemmelse med DGU’s regler herfor. Således skal der til hver turnering være minimum én turneringsleder, der er ansvarlig for startlister, scorekort, spillerregistrering, præmieoverrækkelse mm.

Afgørelse af eventuelle tvister på banen – hulspilsmatcher undtaget – påhviler også turneringslederen, der som minimum har deltaget i DGU’s grundlæggende turneringslederkursus og dermed er regelkyndig.

Såfremt turneringen er tællende, står turneringslederen endvidere for efterfølgende regulering af handicap. Hvorvidt en turnering er tællende vil fremgå af turneringsprogrammet og Golfbox.

Tilmelding og deltagelse

Tilmelding til turneringerne foregår i Golfbox under www.golf.dk, hvor du logger på som ved almindelig tidsbestilling. Under menupunktet Klub-Kalender får du adgang til at se alle klubbens arrangerede turneringer samt tilmelde dig. Du skal være opmærksom på, at der er visse betingelser for at kunne deltage i turneringer arrangeret af Turneringsudvalget og disse fremgår af indbydelsen i Golfbox.

Tilmeldingsfristen er som oftest senest mandag inden kl. 24.00 i forbindelse med weekendturneringer, men check altid Golfbox og tilmeld dig i god tid.

Tilmeldingen er bindende, og evt. afbud skal altid meddeles turneringslederen via SMS med navn og DGU-nr.

Startlisterne og seneste mødetidspunkt vil blive offentliggjort på Golfbox senest 36 timer før turneringsstart.

Registrering på turneringsdagen sker ved, at du melder dig på Matchkontoret.

Derefter får du udleveret dit scorekort og anden information til dagens turnering.

De generelle turneringsbetingelser er gældende, med mindre andet fremgår af propositionerne for den enkelte turnering på Golfbox.

LÆS VORES TURNERINGSBETINGELSER

Kontakt til Turneringsudvalget

Du er altid velkommen til at kontakte Turneringsudvalget, hvis du har spørgsmål angående en turnering, ligesom vi modtager gode ideer til, hvordan vi kan gøre det endnu bedre. Vi har alle den samme passion, vi elsker golfspillet og vil meget gerne dele denne oplevelse med dig.

Tilmeld dig – jo flere vi er, desto hyggeligere bliver det. Der er rigtig gode muligheder for at skabe nye kontakter, vinde en af vores flotte sponsorpræmier eller blot spille en god runde golf i hyggeligt samvær.

De bedste ønsker om et godt turneringsår.