Junior- & ungdomsudvalget

Junior- og ungdomsudvalget i klubben tager sig af klubbens ungdom og står for planlægning og koordinering af træning, turneringer og sociale aktiviteter for junior- og ungdomsspillere.

Du kan altid kontakte en af os i udvalget individuelt via nedenstående kontaktdata. Vi står gerne til rådighed, hvis du har spørgsmål eller har brug for hjælp vedrørende golfaktiviteter for junior- og ungdomsspillere i REE GOLF.

Du finder også mere om aktiviteterne i REE GOLF junior- og ungdomsafdelingen under Træning/Juniorer & ungdom.

Vi bliver altid glade for, at forældre eller bedsteforældre også giver en hjælpende hånd i større eller mindre omfang. Det er alt fra at hjælpe til ved træning eller turneringer, eller bidrage til hyggen med en kage. Det skaber altid smil og glæde hos spillerne.

Læs om vores junior og ungdomstræning her.

Medlemmer

Henrik Hansen