NORDSJÆLLANDS NOK MEST VELPLEJEDE ANLÆG

I REE Golfklub tilstræber vi at give vores medlemmer og gæster en mindeværdig sportslig udfordring, underholdning og gæstfrihed, med golf som omdrejningspunkt. Golfbanen er smukt beliggende centralt i Nordsjælland og med Pibe Mølle som nabo. Man skal lede længe efter en golfbane, som er så velholdt og velplejet. Den ligger i et let kuperet terræn med søer og åer. Vi spiller til sommergreens hele året.

Vi tilbyder banelængder fra 4100 m til 5900 m – og en rigtig god golfoplevelse for alle uanset alder, køn og spillehandicap. Vores træningsanlæg får man ikke bedre og vi har nok en af landets bedste drivingrange med mange udslagssteder og heraf 14 overdækkede. Med LED lysanlæg og to TrackMan golfsimulatorer er der ingen undskyldning for ikke at træne, selv når det er mørkt. Vi byder velkommen til nye medlemmer, samt greenfee gæster fra nær og fjern.

Vælg et medlemskab der passer dig

Vil du gerne i gang med golf, men ved ikke, hvor meget du kommer til at spille?

Fortvivl ikke! Vi har medlemsskaber, som passer til de flestes behov. Klik her i listen til højre for at vælge det medlemsskab, som passer til dig.

• Fuldtidsmedlem

Her har du adgang til alle faciliteter på alle tidspunkter af året. Du har også adgang til at spille på andre golfklubbers baner via dit DGU-kort, som du modtager ved indmelding i REE Golfklub.

• Prøvemedlem

Med et prøvemedlemskab hos REE Golfklub kan du prøve golf i 3 måneder, inden du beslutter, om det er noget for dig.

• Par 3 medlemskab

Super godt Par-3 medlemskab med ubegrænset spil på vores 9 hullers Par-3 bane og med adgang til vores træningsfaciliteter og køb af træningsbolde til medlemspriser.

Hvad siger vores greenfee gæster

Vi var en flok golftosser og spille jeres bane. Hold da op, hvor var det lækkert !. Banen står OUTSTANDING flot; lækre hurtige Greens .
Tak
 ! ⛳️ Overvejer medlemskab næste sæson.

Jeg og min makker er enige om, at banen aldrig har været bedre. Absolut en af Nordsjællands bedste.

Det er altid en stor glæde og fornøjelse at besøge jeres bane. Som altid var den klippet flot og fremstod i meget fin stand.

Jeg svarer stort set aldrig på de her mails fra Golfbox, men denne gang vil jeg gøre en undtagelse, for I skal altså have ros! Jeg har spillet en håndfuld forskellige baner på Sjælland i år, og jeres var med afstand den i flottest stand. Fairways ku selvfølgelig have haft gavn af lidt mere vand, men var dog ganske fine, og jeres greens især var en fornøjelse ift andre baner.  Fortsæt det gode arbejde – vi kommer i hvert fald igen!

Vi spiller i Simon’s normalt.
En super oplevelse hos jer, flot klaret på trods af vejr osv.
Keep it up – vi kommer igen mange gange.

Jeg vil gerne rose banen, for den stod så flot, så flot.
Det er første gang jeg har spillet den og den stod rigtig flot, der var fin gennemgang i boldene, greens var tilpas i hastighed og klippet perfekt.

Alt i alt en super dejlig dag på jeres bane.

Juli 2022

Banen står helt fantastisk flot og jeg nyder at kunne spille heroppe i sommerlandet.

Juli 2022